ورود به سیستم برای دانشجویان  والدین  ورود به سیستم برای    ورود به سیستم برای کارکنان   راهنمای سیستم ورود به سیستم
  مرکز بهداشت مرکز مشاوره مرکز انفورماتیک اداره تغذیه اداره سراها اداره رفاه امور دانشجویی معاونت دانشجویی  
جزئیات خبر
 
عنوان خبر : اطلاعيه کميته پيشگيري و شوراي سلامت دانشگاه در خصوص آموزش حضوري

متن :

کميته پيشگيري و شوراي سلامت دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان طي اطلاعيه‌اي، شرايط لازم براي از سرگيري آموزش حضوري دانشجويان را تشريح کرد.

در اين اطلاعيه آمده است: ضمن آرزوي سلامتي براي اعضاي محترم جامعه دانشگاهي، به دنبال صدور ابلاغيه هاي وزارتي و مصوبات شوراي آموزش عالي استان در خصوص از سرگيري آموزش حضوري مصوبه ? آبان ماه ???? کميته پيشگيري و شوراي سلامت دانشگاه به شرح ذيل، جهت اطلاع و اجراي مفاد آن ابلاغ مي‌گردد:

?- دانشجويان تحصيلات تکميلي که در مرحله انجام پايان نامه يا رساله مي باشند مي توانند با حضور در دانشگاه به فعاليت خود ادامه دهند و در صورت نياز از خوابگاه استفاده نمايند. مدت زمان استفاده از خوابگاه براي اين دانشجويان تا انتهاي نيمسال جاري است و در صورت نياز تمديد مي گردد.
 
?- دانشجويان تحصيلات تکميلي که مرحله آموزشي را به اتمام رسانده اند و در مرحله تصويب پروپوزال هستند مي توانند براي استفاده از کتابخانه و يا آزمايشگاه در دانشگاه حضور يابند و به مدت محدود (حداکثر يک ماه) نيز از خوابگاه استفاده نمايند.

?- جلسات دفاع از پيشنهاديه پايان نامه ها و رساله ها و همچنين جلسات دفاع کليه دانشجويان بصورت حضوري خواهد بود و تنها داوران و اعضاي خارج از دانشگاه مي توانند بصورت مجازي در جلسه شرکت نمايند.

 ?- امتحان جامع دانشجويان مقطع دکتري بصورت حضوري برگزار خواهد شد.

?- کليه کلاس هاي نظري بصورت مجازي است و تغييرات متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.

?- ورود دانشجويان منوط به انجام واکسيناسيون کامل مي باشد و لازم است دانشجويان در محل‌هاي عمومي، خوابگاه و آزمايشگاه از ماسک استفاده کرده و ضمن رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي، اجراي پروتکل هاي هاي بهداشتي را مد نظر داشته باشند.

?-  نظارت برحسن اجراي اين دستورالعمل برعهده مدير هر واحد است، در ضمن دفتر نظارت و ارزيابي و حراست دانشگاه نيز بر آن امور نظارت خواهد داشت.

     
تاریخ ارسال : 16 آبان سال 1400
 
فرستنده : دفتر معاونت دانشجويي
     
 
تعداد مشاهده : 352
 







   

مهمترین پیوندها