اطلاعيه کميته پيشگيري و شوراي سلامت دانشگاه در خصوص آموزش حضوري

کميته پيشگيري و شوراي سلامت دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان طي اطلاعيه‌اي، شرايط لازم براي از سرگيري آموزش حضوري دانشجويان را تشريح کرد.

در اين اطلاعيه آمده است: ضمن آرزوي سلامتي براي اعضاي محترم جامعه دانشگاهي، به دنبال صدور ابلاغيه هاي وزارتي و مصوبات شوراي آموزش عالي استان در خصوص از سرگيري آموزش حضوري مصوبه ? آبان ماه ???? کميته پيشگيري و شوراي سلامت دانشگاه به شرح ذيل، جهت اطلاع و اجراي مفاد آن ابلاغ مي‌گردد:

?- دانشجويان تحصيلات تکميلي که در مرحله انجام پايان نامه يا رساله مي باشند مي توانند با حضور در دانشگاه به فعاليت خود ادامه دهند و در صورت نياز از خوابگاه استفاده نمايند. مدت زمان استفاده از خوابگاه براي اين دانشجويان تا انتهاي نيمسال جاري است و در صورت نياز تمديد مي گردد.
 
?- دانشجويان تحصيلات تکميلي که مرحله آموزشي را به اتمام رسانده اند و در مرحله تصويب پروپوزال هستند مي توانند براي استفاده از کتابخانه و يا آزمايشگاه در دانشگاه حضور يابند و به مدت محدود (حداکثر يک ماه) نيز از خوابگاه استفاده نمايند.

?- جلسات دفاع از پيشنهاديه پايان نامه ها و رساله ها و همچنين جلسات دفاع کليه دانشجويان بصورت حضوري خواهد بود و تنها داوران و اعضاي خارج از دانشگاه مي توانند بصورت مجازي در جلسه شرکت نمايند.

 ?- امتحان جامع دانشجويان مقطع دکتري بصورت حضوري برگزار خواهد شد.

?- کليه کلاس هاي نظري بصورت مجازي است و تغييرات متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.

?- ورود دانشجويان منوط به انجام واکسيناسيون کامل مي باشد و لازم است دانشجويان در محل‌هاي عمومي، خوابگاه و آزمايشگاه از ماسک استفاده کرده و ضمن رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي، اجراي پروتکل هاي هاي بهداشتي را مد نظر داشته باشند.

?-  نظارت برحسن اجراي اين دستورالعمل برعهده مدير هر واحد است، در ضمن دفتر نظارت و ارزيابي و حراست دانشگاه نيز بر آن امور نظارت خواهد داشت.

   
فرستنده : دفتر معاونت دانشجويي
   
تعدادمشاهده : 358 بار
تاریخ ارسال : 16 آبان سال 1400