ورود به سیستم برای دانشجویان  والدین  ورود به سیستم برای    ورود به سیستم برای کارکنان   راهنمای سیستم ورود به سیستم
  مرکز بهداشت مرکز مشاوره مرکز انفورماتیک اداره تغذیه اداره سراها اداره رفاه امور دانشجویی معاونت دانشجویی  
سوالات متداول
 
  • براي استفاده از سلف سرويس چه مراحلي را بايد گذراند؟

پاسخ: بعد از تکميل فرآيند ثبت نام جهت دريافت کارت دانشجويي با مراجعه به اداره تغذيه واحد اتوماسيون واقع در پرديس دانشگاه – سالن جهان نما نسبت به فعال کردن کارت دانشجويي جهت امور تغذيه (رزرو غذا و ... ) مي بايست اقدام نماييد.

 

  • من ثبت نام آموزش را تمام کرده ام براي خوابگاه و تغذيه چه مراحلي را بايد بگذرانم؟

پاسخ: دانشجو بعد از ثبت نام در سامانه آموزشي مي تواند نسبت به ثبت نام اينترنتي به آدرس http://boostan.gau.ac.ir  مراجعه و مطابق فايل راهنماي موجود اقدام نمايد. لازم به ذکر است جهت استفاده از تغذيه دانشگاه با درست داشتن کارت دانشجويي به اداره تغذيه واحد اتوماسيون واقع در پرديس دانشگاه – سالن غذاخوري جهان نما مراجعه نموده تا نسبت به فعال شدن کارت دانشجويي براي امور تغذيه (رزرو غذا ) اقدام گردد.

  • دفعات استفاده از کد فراموشي طي چند مرحله مي باشد؟

پاسخ: هر دانشجو در صورتي که به هر دليلي کارت تغذيه ايشان مفقود و يا فراموش کرده باشد مي تواند به تعداد 3 مرحله از کد فراموشي استفاده نمايند.

  • نحوه استفاده  از کد فراموشي از چه طريقي مي باشد ؟

پاسخ :  ثبت آدرس سامانه الکترونيکي تغذيه در صفحه نوار آدرس  https://food.gau.ac.ir.

وارد کردن نام کاربري شامل (شماره دانشجويي) و رمز عبور (کد ملي) که بصورت پيش فرض براي کليه دانشجويان ثبت شده است. انتخاب گزينه کد فراموشي از زير منوهاي موجود. ثبت نوع رزرو غذايي شامل (صبحانه- ناهار- شام) و دريافت کد براي هر وعده  و وارد کردن کد در دستگاه آلين وان موجود در محل توزيع غذاي سلف سرويس.

تبصره: دانشجويان خوابگاه دختران که وعده غذايي صبحانه و شام را با هم دريافت مي نمايند مي بايست نسبت به دريافت 2 مرحله کد فراموشي براي وعده هاي غذايي صبحانه و شام اقدام نمايند.

  • زمان دريافت کد فراموشي وعده هاي غذايي صبحانه- ناهار و شام به چه ترتيبي مي باشد؟

پاسخ:  کد فراموشي وعده غذايي صبحانه از ساعت 07:30 تا ساعت 08:30

           کد فراموشي وعده غذايي نهار از ساعت 11:30 تا ساعت 13:15

           کد فراموشي وعده غذايي شام از ساعت 17:45 تا ساعت 19:30 مي باشد .

  • زمان دريافت وعده هاي غذايي صبحانه- ناهار و شام به چه ترتيبي مي باشد؟

پاسخ: وعده غذايي صبحانه از ساعت 07:30 تا ساعت 08:30.

         وعده غذايي نهار از ساعت 11:30 تا ساعت 13:15.

         وعده غذايي شام از ساعت 17:45 تا ساعت 19:30 مي باشد.

  • زمان دريافت غذاي روز فروش وعده هاي غذايي صبحانه- ناهار و شام به چه ترتيبي مي باشد؟

پاسخ: وعده غذايي صبحانه از ساعت 08:00 تا ساعت 08:30.

          وعده غذايي نهار از ساعت 13:00 تا ساعت 13:30.

          وعده غذايي شام از ساعت 19:00 تا ساعت 19:30 مي باشد.

  • انواع غذاها با توجه به ابعاد هزينه اي به چند دسته تقسيم مي شوند؟

پاسخ: انواع غذاها به دو متوسط هزينه و پر هزينه تقسيم مي شوند

  • زماني که کارت دانشجويي بنا به هر دليلي مفقود گردد مي بايست چه اقدامي انجام شود؟

پاسخ: در صورت مفقود شدن کارت دانشجويي مي بايست به ازاي صدور کارت مجدد دانشجويي مبلغ 200.000 ريال در قالب فيش بانکي به حساب درآمدهاي دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان به شماره حساب 3190011460 واريز گردد و سپس اصل فيش به واحد اتوماسيون تغذيه واقع در ساختمان اداري سلف سذويس تحويل تا کارت دانشجويي مجدد صادر گردد.

  • سالن هاي غذا خوري سلف سرويس در کجا قرار دارند؟

پاسخ: سالن غذاخوري جهان نما در پرديس دانشگاه علومکشاورزي ومنابع طبيعي گرگان قرار دارد و داراي 3 سالن مجزا براي توزيع غذاي دانشجويان آقا و خانم و سالن اساتيد وکارکنان مي باشد.

سالن غذاخوري ياس در خوابگاه حضرت زينب(س) مختص به دانشجويان خانم مي باشد که وعده هاي غذايي ناهار و شام همزمان در اين سالن غذاخوري توزيع ميگردد.

  • تعداد دريافت غذا با چند عدد کارت دانشجويي امکان پذير مي باشد؟

تعداد دريافت غذاي فقط براي هر دانشجو ميسر مي باشد در صورتي که در برخي از موارد دانشجويي نياز داشته باشد که وعده غذايي ايشان توسط ساير دانشجويان دريافت گردد مي بايست با مراجعه به واحد مديريت دانشجويي و اخذ نامه (فقط در وعده غذايي شام) از اين تسهيلات براي مدت زمان يکماه استفاده نمايد. در صورت تکرار دريافت غذا بصورت غير مجاز توسط ساير دانشجويان فاقد مجوز کارت دانشجوي مورد نظر باطل خواهد شد.

  • سنوات مجاز دانشجويان طبق مصوبه صندوق رفاه دانشجويان چند ترم خواهد بود؟

پاسخ: دانشجويان مقطع کارشناسي 9 نيمسال. دانشجويان مقطع کارشناسي ارشد 5 نيمسال.

دانشجويان مقطع دکتري 9 نيمسال.

  • آيا امکان جابه جايي غذا با توجه به رزرو انجام شده وجود دارد؟

پاسخ: بله- اين جابه جايي فقط مختص دانشجويان دختر استفاده کننده از خوابگاه دانشجويان مي باشند و در صورت تغيير سالن غذاخوري سلف سرويس از سالن ياس به جهان نما و بالعکس مي بايست حداکثر تا ساعت 10.30 همان روز به دفتر اداره تغذيه اطلاع رساني نمايند. در غير اينصورت اين امر امکان پذير نمي باشد.

  • حداقل مبلغ شارژ حساب تغذيه چقدر مي باشد؟

پاسخ:حداقل شارژ حساب تغذيه 200.000 ريال مي باشد که مي بايست از گزينه شارژ حساب من با دسترسي به درگاه اينترنتي سيستم بانک مرکزي اين مبلغ واريز گردد. دارا بودن رمز دوم اينترنتي الزامي مي باشد.

  • علت عدم دريافت منوي صبحانه و شام براي  برخي از دانشجويان چيست؟

پاسخ: با عنايت به اينکه اطلاعات سامانه تغذيه از درگاه سامانه الکترونيکي خوابگاه ها دريافت ميگردد، دانشجويان فاقد ثبت اتاق در خوابگاهها وعده غذايي صبحانه و شام را دريافت نخواهند کرد و جزء دانشجويان بومي محسوب ميگردند.

  • انواع نرخ غذاها چگونه مي باشد؟

پاسخ: نرخ غذاها بصورت سالانه توسط هيات امناي صندوق رفاه دانشجويان تصويب و در انتهاي شهريورماه هر سال به دانشگاهها ابلاغ ميگردد. با عنايت به مصوبه صندوق رفاه دانشجويان، دانشجويان دوره روزانه 1 برابر هزينه اعلامي، دانشجويان دوره شبانه 1.5 برابر هزينه دانشجويان دوره روزانه و دانشجويان سنواتي و غير ايراني معادل 2 تا 3 برابر نرخ غذاي دانشجويان دوره روزانه بر اساس مصوبه هيات رييسه دانشگاه مي باشند.

  • در صورت اتمام اعتبار کارت دانشجويي مي بايست چه اقدامي انجام گردد؟

پاسخ: در صورتي که به هر دليلي امکان وارد شدن به سامانه تغذيه دانشجويي وجود نداشته باشد مي بايست به واحد اتوماسيون تغذيه واقع در پرديس دانشگاه، ساختمان جهان نما، واحد اداري سلف سرويس مراجعه تا نسبت به فعال سازي مجدد کارت دانشجويي اقدام گردد.

  • در صورت فارغ التحصيلي  آيا مي بايست کارت دانشجويي به اداره تغذيه تحويل داده شود؟

پاسخ:بله- کارت دانشجويي مي بايست به اداره تغذيه واقع در پرديس دانشگاه، ساختمان جهان نما، واحد اتوماسيون تغذيه تحويل گردد.

  • در صورت اعتراض دانشجويان نسبت به کيفيت وکميت غذا مي بايست چه اقدامي انجام گردد؟

پاسخ: هرگاه دانشجويان گرامي نسبت به کميت و يا کيفيت غذا در وعده هاي غذايي (صبحانه- ناهار و شام)  اعتراضي داشته باشند مي بايست به نماينده شوراي صنفي دانشجويان که با آراي دانشجويان انتخاب ميگردد يا رييس اداره تغذيه، و يا مدير امور دانشجويي دانشگاه مراجعه نمايند.

  • آيا دانشجويان بومي روزهاي پنج شنبه مي توانند غذا رزرو نمايند؟

پاسخ: خير- رزرو وعده غذايي دانشجويان بومي فقط براي وعده غذايي ناهار روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود.

  • مدت زمان رزرو غذا چگونه مي باشد؟

پاسخ: رزرو غذا مي بايست 48 قبل از طريق سامانه الکترونيکي تغذيه به آدرس https://food.gau.ac.ir  انجام گردد. علت مدت زمان 48 ساعت قبل تهيه مواد اوليه از بازار خواهد بود. ضمننا روزهاي جمعه رزرو غذا انجام نخواهد شد و آخرين مدت زمان رزرو غذا روز پنج شنبه تا ساعت 14 مي باشد.

  • آيا هر دانشجو مي تواند از يک کارت دانشجويي دو عدد غذا دريافت نمايد؟

پاسخ: خير- رزرو غذا با هر کارت فقط براي يک بار امکان پذير مي باشد و در هر وعده غذايي فقط يک عدد غذا به ازاي هر دانشجو توزيع خواهد شد.

  • آيا رزروغذا بصورت هفتگي امکان پذير مي باشد؟

پاسخ: بله- در صورت تعريف برنامه غذايي در سامانه تغذيه اين امر ميسر خواهد بود و دانشجويان ميتوانند غذاي دو هفته خود را رزرو از طريق سامانه الکترونيکي تغذيه رزرو نمايند.

  • آيا امکان خروج غذا از سلف سرويس در ساعات توزيع غذا وجود دارد؟

پاسخ :بله. در وعده صبحانه بلامانع مي باشد- در وعده ناهار از ساعت 30/12 لغايت30/13 بلامانع مي باشد- در وعده شام بلامانع مي باشد.

  • آيا در تعطيلات رسمي و غير رسمي سلف سرويس دانشجويان غذا طبخ مي نمايد؟

پاسخ :خير- تعطيلات رسمي،روزهاي جمعه، عيد نوروز و تابستان سلف سرويس دانشجويي تعطيل مي باشد.

 

 

 
آخرین به روزرسانی صفحه : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
 
 
 
 







   

مهمترین پیوندها