ورود به سیستم برای دانشجویان  والدین  ورود به سیستم برای    ورود به سیستم برای کارکنان   راهنمای سیستم ورود به سیستم
  مرکز بهداشت مرکز مشاوره مرکز انفورماتیک اداره تغذیه اداره سراها اداره رفاه امور دانشجویی معاونت دانشجویی  
اطلاعات اداره رفاه
 

 

 

 مهندس فاطمه زهرا قجر

رئيس اداره رفاه دانشجويان

تلفن ثابت :01732460225

 

پست الکترونيک : wellfareappairs@gau.ac.ir

 

نام و نام خانوادگي سمت تلفن تماس    
زينب افخمي نيا کارشناس اداره رفاه 01732460225  
بايرام قلي توماج کارشناس اداره رفاه 01732462307  

 

اداره رفاه دانشجويان، يکي از ادارات تامين کننده و بهبود دهنده مسائل رفاهي و معيشتي دانشجويان که به عنوان پل ارتباطي بين دانشگاه و صندوق رفاه براي ارائه خدمات و تسهيلات رفاهي به دانشجويان عمل مي کند.

شرح وظايف و فعاليتهاي اداره رفاه

  • تاييد پرونده الکترونيکي دانشجو.
  • ثبت سند تعهد محضري دانشجو و بارگذاري تصوير آن در سامانه صندوق رفاه دانشجويان.
  • ثبت شماره حساب بانکي دانشجو در سامانه صندوق رفاه دانشجويان.
  • همگام با اعلام بخشنامه هاي صندوق رفاه دانشجويان در هر نيمسال اطلاع رساني ثبت نام وامها و ورود اطلاعات در مهلت مقرر تعيين شده در برنامه سيستم جامع صندوق رفاه دانشجويان.
  • بررسي و تاييد درخواست وام تحصيلي دانشجويان روزانه و غير شاغل متقاضي با توجه به سقف اعتباري تعيين شده و پيگيري تا زمان واريز وجه به حساب دانشجو.
  • بررسي و تاييد در خواست وام ضروري دانشجويان روزانه و غير شاغل تحت عنوان هاي (ضروري ازدواج، ضروري تولد فرزند دانشجوي متاهل، ضروري دانشجويان حادثه ديده در سوانح و تصادفات جرحي، ضروري دانشجويان مبتلا به بيماري هاي خاص و پرهزينه، ضروري بيماري خاص و پرهزينه يکي از اعضاي تحت تکفل دانشجو، ضروي دانشجويان توان خواه، ضروري خريد لوازم کمک آموزشي، ضروري دانشجويان برتر، نمونه کشوري و مبتکر، ضروري دانشجويان قهرمان ورزشي، ضروري حوادث و بلاياي طبيعي، ضروري فوت پدر، مادر، همسر، يا فرزند دانشجو) و پيگيري تا زمان واريز وجه به حساب دانشجو.
  • بررسي و تاييد درخواست وام وديعه مسکن دانشجويان متاهل روزانه و غير شاغل متقاضي و پيگيري تا زمان واريز وجه به حساب دانشجو.
  • بررسي و تاييد درخواست وام شهريه دانشجويان نوبت دوم (شبانه) و پيگيري تا زمان واريز وجه به حساب دانشگاه و اعمال در سامانه آموزشي.
  • عقد قرارداد با يکي از نمايندگي هاي بيمه در رابطه با بيمه حوادث کليه دانشجويان فعال مشغول به تحصيل جهت بهره مندي دانشجويان حادثه ديده در طول شبانه روز بدون قيد زمان و مکان از بيمه حوادث دانشجويي (هزينه هاي پزشکي، نقص عضو جزئي و کلي).
  • مکاتبه با سازمان بيمه سلامت استان جهت عقد قرارداد در رابطه با بهره مندي دانشجويان بورسيه غير ايراني و افراد تحت تکفل آنان از دفترچه سلامت.
  • اعلام بدهي دانش آموختگان به اداره آموزش دانشگاه بابت صدور مدرک تحصيلي.
  •  صدور فيش ده درصد بدهي جهت اخذ دفترچه اقساط دانش آموختگان.
  •  تمديد دفترچه اقساط دانشجويان شاغل به تحصيل.
  • ثبت و ارسال فيش هاي نقدي مربوط به دانش آموختگان سالهاي قبل جهت صدور تسويه حساب قطعي.
  • همکاري و ارتباط مستمر با صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم.

 

شرح وظايف و فعاليتهاي بايگاني

  • دريافت مدارک و تشکيل پرونده دانشجو.
  • بايگاني کليه مدارک در پرونده دانشجو.
  • بايگاني الکترونيکي پرونده دانشجويان فارغ التحصيل، انصرافي، اخراجي و انتقالي. 
  • ثبت اسامي فارغ التحصيلان در دفتر انديکاتور.
  •  تهيه ليست و ارسال دفترچه بيمه دانشجويان بورسيه غير ايراني به اداره خدمات درماني.
 
آخرین به روزرسانی صفحه : ۱۴۰۲/۸/۶
 
 
 
 







   

مهمترین پیوندها